نکته روز: میثاق را بفروشید، همین حالا!

  پرینت
شناسه خبر : 50047 | تاریخ انتشار : 08 Ordibehesht 1391 - 10:21 | 2900 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

نکته روز: میثاق را بفروشید، همین حالا!

معمارزاده امروز در ادامه نمایش اسفناك این فصل به عنوان بازیكن دوازدهم حریف عمل كرد این در حالی بود كه فروزان گلر سرپنجه تراكتور با چند سیو فوق‌العاده دروازه تیمش را بسته نگه داشت


ok

سایت گل – میثاق معمارزاده یك كار خوب بلد است، اینكه با گردن كج توپ را از انتهای دروازه تیمش بیرون بكشد؛ این اتفاقی بود كه امروز 4 بار در تبریز رخ داد.
میثاق معمارزاده دروازه‌بان پرسپولیس كه در ابتدای فصل بعد از مدت‌ها جنجال دوباره به تیم سابق‌اش بازگشت در غیاب علیرضا حقیقی كاری كرده كه همه آرزو می‌كنند آخر فصل هر چه سریع‌تر از راه برسد او دوباره پرسپولیس را ترك كند.
از دست ندهید

معمارزاده امروز در ادامه نمایش اسفناك این فصل به عنوان بازیكن دوازدهم حریف عمل كرد این در حالی بود كه محسن فروزان گلر سرپنجه تراكتورسازی با چند سیو فوق‌العاده دروازه تیمش را بسته نگه داشت. در واقع تفاوت بین پرسپولیس و تراكتورسازی در همین جا رقم خورد والا تیم امیر قلعه‌نویی در اندازه برد 4 گل مقابل پرسپولیس نبود.
پرسپولیسی‌ها امروز به خصوص در نیمه اول بالاتر از حد انتظار نمایش دادند و می‌توانستند با اختلاف یكی دو گل پیروز به رختكن بروند. اما بعد از ناكامی درگلزنی در نیمه دوم نوبت به هنرنمایی میثاق معمارزاده رسید او در گل اول شوت 35متری فلاویو را با چشم دنبال كرد و پس از آنكه توپ به حوالی خط دروازه رسید تازه به فكر شیرجه زدن افتاد كه نتیجه‌اش یك گل اعصاب خرد كن برای تراكتور بود.


میثاق در صحنه گل دوم باز هم روی شوت فلاویو همانگونه رفتار كرد اما به هر حال خودش را به توپ رساند با این وجود دفع ناقض میثاق توپ را مقابل پای فرزاد حاتمی دیگر بازیكن تراكتورسازی انداخت تا گل دوم را رقم بخورد. میثاق در صحنه گل بعدی چندان مقصر نبود و محمد نصرتی جور او را كشید اما دوباره وقتی محمد ابراهیمی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با احتمال قریب به یقین توپ را به سمت دروازه پرسپولیس شوت كرد باز هم میثاق بود كه رستم‌وار روی خط دروازه ایستاد و اجازه داد تا فاجعه به قسمت‌های تازه برسد.
این دومین باخت 4 گل پرسپولیس در دومین بازی متوالی بود كه برخلاف بازی قبل دروازه‌بان نقش زیادی در آن داشت. معمارزاده در ادامه یك دفع توپ نصفه و نیمه داشت تا پرسپولیس گل پنجم را نخورد ... این میثاق معمارزاده همان دروازه‌بانی كه سال گذشته در فولاد ستاره بود و حالا شاید بدترین گلر لیگ برتر ایران به طور مطلق باشد.
معمارزاده در این فصل تقریبا در تمام مسابقاتی كه به میدان رفته روی گل‌های خورده مقصر بوده و می‌شود بخش مهمی از ناكامی پرسپولیس را به پای او نوشت.
پرسپولیس كه علیرضا حقیقی را به پشتوانه معمارزاده به خارج ترانسفر كرد حتما یك سهمیه از سهمیه‌های لیگ برتر فصل آینده را به خرید گلر اختصاص خواهد داد و البته معمارزاده می‌توان قطعی‌ترین گزینه برای فروش دانست.
او امروز حجت را بر پرسپولیس تمام كرد و حتی شاید ادامه كارش با قرمزها نیز چندان به صلاح نباشد. حداقل به این دلیل كه شاید بهتر است این گل‌ها را دروازه‌بانی بخورد كه در پرسپولیس آینده‌ای داشته باشد!
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا
برچسب ها
اخبار مرتبط
عادل فردوسی‌پور: پدرم را در آوردند اما از هیچ کسی نمی‌ترسم/ من تا آخرش هستم
افشاگری‌های منصور رشیدی: قلعه‌نویی گفت اعلام کردند حسینی را به تیم ملی دعوت نکن/ بعد از مصاحبه قبلی‌ام با اعتماد تماس گرفتند و تذکر دادند!
شهداب یزد نائب قهرمان لیگ برتر والیبال کشور شد
نرم افزار استودیو کامل تبدیل فایل های صوتی و تصویری -
بازديد فرماندار و نماينده بافق در مجلس شوراي اسلامي از بزرگراه بافق - يزد
افتتاح پروژه سیستم توزین حین حرکت (WIM) در کیلومتر 3 محور یزد-مهریز
تصويبنامه هيات وزيران درخصوص اجراي اقدامات مربوط توسط كليه دستگاه هاي مقرر در برنامه راهبردي ارتقای سلامت نظام اداري و مبارزه با فساد در مبادلات مرزي ( بازارچه هاي مرزي ، مناطق آزاد تجاري - صنعتي و ويژه اقتصادي و اسكله هاي خاص)
اهالي محله مظفريه با نگرشي متفاوت سعي در جلب نظر مسافران ورودي محور بافق- كرمان داشته باشند
اسامی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم از حوزه مهریز -بافق -بهاباد-خاتم -ابرکوه(40 نظر)
اعلام محدودیت ترافیکی برای وسایل نقلیه سنگین در محور بیرجند- قاین و بالعکس
5 نوشیدنی برای کوچک کردن شکم - نوشیدنی های لاغر کننده
عکس- تصادف زنجیره ای شدید در چین / سه کشته در تصادف زنجیره ای محور سراوان - خاش
پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt! 10.0.7 [2015-12-06]
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • هیچ نظری موجود نیست